گردون

همه نوع سخن

گردون

همه نوع سخن

همیشه یه جرقه ای با عث میشه آدم یه کارهایی رو شروع یا تمام کنه این هم نقطه شروع وبلاگ نویس من بوده( آقا هدف دارم هدف) یه وبلاگ دیگه هم دارم ولی اکثر نوشته هاش کپی بوده  حالا قصدم اینه کمتر کپی پیست کنم ولی از الان می گم که هر نکته زیبا هم پیدا کنم در وبلاگم میزارم بعدا نگین آقا چی شد کم آوردین. 

یا اگه مطلبی از گوته گرفتم و استفاده کردم نگین مطلب از سخنان بی درو پیکر آقا جونتون بوده ها...... 

راستش الان رو مود نیستم که چیز های خوبی بگم فقط واسه دست گرمی این خلاصه رو نوشتم که مدیریت محترم وبلاگها نگه کم کاری می کنین و فضا اشغال کردین. 

 

دوستتان دارم  

دنبالم بیایین جای بدی نمی ریم 

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://aftabgardan.iranblog.com/

با سلام
چنانچه مایل به تبادل لینک با من هستید ابتدا وبلاگ مرا با نام شعر امروز در وبلاگ خود لینک کنید بعد در وبلاگم به من اطلاع دهید تا بلافاصله شما را لینک کنم.
با تشکر

سلام دوستم
من کارمو انجام دادم حالا نوبت شماست
ممنون
مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد