گردون

همه نوع سخن

گردون

همه نوع سخن

اگه بابام بفهمه!!!!!!

الو! 

سلام 

می تونم با سلیم حرف بزنم؟ 

بفرما ،خودم سلیمم ،شما کی هستین؟ 

جدآ ولی فکر نمی کنم عقلت سلیم باشه! 

آقا حرفتو بزن ،حال نداریم... 

پسر فردا بیا کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا باهات کار دارم ،ضمنا حال نداری هم گوشی تلفنو بر ندار بزار بابات جواب بده 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ 

آقا ببخشید ،جناب سرهنگ من هیچ کاری نکردم  

اصلا من چراباید بیام کلانتری؟ 

تو داراب رو میشناسی؟ 

نه ! ما اصلا تو دوستامون داراب نداریم جناب سرهنگ 

 

آره جون خودت پس چرا نگفتی تو فامیلامون داراب نداریم گفتی تو دوستات 

به خدا جناب سرهنگ..... 

بس کن دیگه به من نگو جناب سرهنگ 

جنا.... آقا به خدا آگه بابام بفهمه پوست سرمو می کنه 

پس فردا بیا کلانتری قضیه رو بگو 

آقا بابام نمی زاره بیام بیرون، اخه به کنکور چیزی نمونده ،نمی تونم به جون شما 

جون خودت...

پس چند تا سووال می کنم جواب بده تلفنی 

چشم... 

کدومتون کیسه های شن مخصوص برف رو گذاشتین وسط اتوبان ،تا صد تا ماشین به هم برخورد کنه؟ 

آقا به خدا من به داراب گفتم خطرناکه و اگه بگیرنمون جرم داره ولی گوش نداد 

گفت میخواد یه حالی به پلیس بزرگراه بده که اینقدر زگیل مردم نشن 

آقا داراب جوگیر شده بود ،مثلا می خواست حال کنه؟ 

حال کنید؟ نه؟ 

آره آقا 

خوب سوویچ ماشین مامانشو از کجا دزدیده بود؟ 

 

آقا مثه اینه که شما همه چیزو میدونین ؟ 

آره پسر می دونم 

حالا کدومتون جواب ۲۰ نفر کشته رو که تو اتوبان داده می دین؟ هان؟ 

آقا ۲۰ نفر کشته شدن؟ 

آقا ترا بخدا به بابام نگین منو هم می کشه اونوقت میشه ۲۱ نفر... 

مزه نریز پسر ، اگه قول بدی دیگه جو گیر نشین و تو کنکور قبول بشی به بابات نمی گم 

جناب سرهنگ، گفتم نگو ....، ببخشید آقا شما چه پلیس نازی هستین! 

خوب حالا دیگه برو درستو بخون ، که اصلا زبان بلد نیستی 

آقا شما از کجا می دونین؟من.....؟ 

 

پسر چون من باباتم ،با موبایلم دارم حرف می زنم!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی صادقی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://bp-barzok.blogsky.com

سلام
از لطفی که داشتین نسبت به ما ممنون
من هم دوست دارم بدونم شما کی هستین و چه کاره هستین؟

سلام دوستم
براتون آرزوی سلامتی و توفیق دارم
شغلم در ارتباط با امنیت پروازه، متاسفانه بیشتر نمی تونم توضیح بدم

شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد