گردون

همه نوع سخن

گردون

همه نوع سخن

مدیریت شرعی یا شرح مدیر بودن

حال شما دوستان گلم خوبه؟

 آقای مدیر کل فرمودند :

ببینم چرا شما برای خرید بلیطهای خارجی از آژانسهایی استفاده می کنید که به شما تخفیف بده یا به عبارت بهتر کمیسیون بده؟

هان؟

عرضیدم:

حاج آقا شما بفرمایید ما چه کار کنیم؟

ببینید اصلا کارتان شرعی نیست که کمیسیون بگیرید

اولا : حقوق ما مدیران خیلی کمتر از شماست یعنی در حد یک دهم شما کارمندان هم نیست

دوما: شرعا درست نیست تنها خوری!!!

من یه آژانسی را معرفی میکنم که خیلی مومنه و شرع هم سرش می شود در ضمن به جای کمیسیون به شما هر چند تا بلیطی که بخرید برای سفرهای خارج از کشور ما مدیران لایق یک عدد بلیط شرعی برای مدیرتان هدیه می دهد که هدیه دادن و گرفتن از نظر شرعی درست است و از شما هم در روز محشر رفع خطر می شود.

من هم که دوست ندارم کلاه شرعی سر حاج آقا بگذارم و تنها خوری کنم قبول کردم بلیط مجانی شرعی هم به حاج آقا برسه که مدیریت شرعی ایشان با شرح یک مدیریت سالم جا بجا نشه.

بهتر نشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد